ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆ

Ի՞նչ է ազատությունը_Ազառությունն այն է,երբ կարող ես անել ցանկացած բան օրենքի սահմանում և կախում չունենալ ոչ ոքից։

Ազատության սահմանները, սահմանափակումները_Իմ ազատությունը վերջանում է այնտեղ՝ որտեղ սկսվում է դիմացինի ազատությունը։

Ազատություն և պատասխանատվություն_ես պատասխանատու եմ իմ ազատության սահմաններում կատարած գործողությունների համար։

Որ դեպքերում է արդարացված ազատության սահմանափակումը_երն սկսվեց դիմացինի ազատությունը։

ԱՐԴԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

Ի՞նչ է ԱՐԴԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ_երբ ցանկացած իրավիճակի նայում ես 2կողմերի տեսանկյունից։

Արդարությունը տարբեր հասարակություններում_այսինքն կապ չունի օրենքի հետ և նույն երևույթին կարելի է տեսնել տարբեր ձևով և ավելի զարգացած շրջապատում նույն հարցին կարող են նայել ավելի թեթև,կախված է մտածելակերպից։

Արդարության կանոններ_արդար կանոնները պահպանում ես անձի ազատության ապահովումը։

Արդարության իրավական և բարոյական կողմերը_արդարոյթյան իրավական կողմը ամրագրված է օրենքներով,իսկ բարոյական կողմը ստեղծվում է մարդկանց շրջանակում։

Արդար օրենքներ_օրենքը հավասար է բոլորի համար և գործում է նույն ուժով,և անգամ բացառությունները համակարգված են։

Արդարության գնահատման չափանիշը_արդարությքւնը չունի գնահատման չափանիշ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *