Թարգմանել։

Это наше общежитие. Общежитие большое. Тутиностранные и украинские студенты.Вот моя комната. Моя комнатанебольшая, но светлая. Тут я и мой другАли. Вот окно. Тут ваза и цветы. Ониочень красивые. Вот наш письменныйстол. Здесь наши учебники, словари,тетради, ручки и карандаши. Вотфото. Тут я, а там моя семья: мой папа,моя мама, мои братья и сёстры. Моясемья очень большая.

Սա մեր հանրակացարանն է: Հոսթելը հիանալի է: Այստեղօտարերկրյա և ուկրաինացի ուսանողներ:Սա իմ սենյակն է: Իմ սենյակըփոքր, բայց թեթև: Ահա ես և իմ ընկերըԱլի. Ահա պատուհանը: Ահա ծաղկաման և ծաղիկներ: Նրանքշատ գեղեցիկ. Ահա մեր գրածըսեղան. Ահա մեր դասագրքերը, բառարանները,նոթատետրեր, գրիչներ և մատիտներ: ԱյստեղԼուսանկար Ահա ես և այնտեղ իմ ընտանիքը. Հայրս,մայրս, եղբայրներս և քույրերս: Իմընտանիքը շատ մեծ է։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *