Տարեկան հաշվետվություն

Առաջին կիսամյակի հաշվետվություն։

հաշվետվության հղում

նախագծեր- գրականություն, գրականություն

Էկոլոգիա, էկոլոգիա, էկոլոգիա

Պատմություն, պատմություն

Հանրահաշիվ

Ռուսերեն, ռուսերեն

Ճաշփորդության հղում

Ես ընտրել եմ լուսանկարչությունը և շատ գոհ եմ, մենք նկարում ենք տարբեր կերպարներ և այդ ամենով լավացնում ենք և մեր տեխնիկական գիտելիքները, և՛ գործնականը։Մենք 4 ընկերներով սկսել ենք նկարել տարբեր մարդկանց և ունենք էջ, որտեղ գցում ենք նրանց նկարները, և մեր տիկին Սուսանը մեզ ասում է, թե ինչեր անենք, որ ավելի հետաքրքիր նկարներ ստանանք։ Առհասարակ շատ բան չունեմ խոսելու, ուղղակի կարող եմ ասել, որ ցանկացածին խորհուրդ կտամ զբաղվել լուսանկարչությամբ։

Ֆիզկուլտուրաս ընտրել եմ սուսերամարտ, և մենք ոչ միայն պարապում ենք սուսերամարտ, այլեւ մեր ուսուցիչը կազմակերպում է հեծանվարշավներ, և մեր դասն անցնում է շատ հետաքրքիր։

Երաժշտության դասին մենք երգում ենք տարբեր երգեր, և իմ ամենամեծ ձեռքբերումներից է այն, որ ես սովորել եմ հեգևոր երգեր և կարող եմ երգել եկեղեցում։ Մենք սովորում ենք պարեր և այդ պարն այնքան հետաքրքիր է, որ այդպիսի ճամփորդություն չկա, որտեղ մենք երեխաներով չկազմակերպենք և պարենք գրեթե բոլոր պարերը։

հայոց լեզու։

գրականություն։

հանրահաշիվ։

ընտրության գործունեություն։

ռուսերեն

հայոց պատմություն

կենսագրություն

աշխարհագրություն։

ֆիզիկա։

անգլերերն։

էկոլոգիա։

Լրացուցիչ զբաղվում եմ սպորտով։

Քոլեջի ներսում մթնոլորտը շատ ջերմ է և շփման մեջ չկան տարիքային սահմանափակումներ։ Ուսուցիչների հետ հարգալից շփման հետ մեկտեղ՝ նրանք մեզ հետ լինում են ընկերական։ Մեր կուրսի անդամներով իրար հետ շատ մոտ ենք և քոլեջից դուրս նույնպես ժամանակ առ ժամանակ հանդիպում ենք։

ԱՄԲՈՂՋ ՏԱՐՎԱ ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՆԵՐՍ ՇԱՏ ԵՆ՝ ԱԶԱՏՎԵԼ ԵՄ ՇԱՏ ՈՒ ՇԱՏ ԿՈՄՊԼԵՔՍՆԵՐԻՑ,ՁԵՌՔ ԵՄ ԲԵՐԵԼ ՄԵԾ ՇՐՋԱՊԱՏ ԵՎ ՄԵԿ ԸՆԿԵՐ։ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՆԵՐԻՑՍ Է ՃԱՆԱՉԵԼ ՀԱՅՐԵՆԻՔԻՍ ԱՆԿՅՈՒՆՆԵՐԸ։ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՍ Է ՀԱՍԿԱՆԱԼ,ՈՐ ԿԱՐՈՂ ԵՄ ՇԲՎԵԼ ՈՒՍՈՒՑՉԻՍ ՀԵՏ ՇԱՏ ՄԵԾ ՀԱՐԳԱՆՔՈՎ,ԲԱՅՑ ՄԻԱԺԱՄԱՆԱԿ ՇԱՏ ԸՆԿԵՐԱԿԱՆ։ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄ Է ՆԱԵՒ ՏԻՐԱՊԵՏԵԼ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՉՈՒԹՅԱՆԸ ՈՐՈՇ ՉԱՓՈՎ ԵՎ ԳՆԱԼՈՎ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱՆԱԼ ԻՄ ՍԿՐԱԾ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՄԵՋ։ՎՍՏԱՀ ԵՄ ԹՎԱՐԿԱԾՆԵՐՍ ՁԵՌՔԲԵՐՈՒՄՆԵՐԻՑՍ ԿԵՍՆ ԵՆ ԱՄԵՆԱՇԱՏԸ։ԱՌՀԱՍԱՐԱԿ ԱՅՍ ՔՈԼԵՋԸ ԻՆՁ ՇԱՏ Է ՓՈԽԵԼ, ԹԵ՛ ԴԵՊԻ ԼԱՎԸ, ԹԵ՛ ԴԵՊԻ ՎԱՏԸ,ԲԱՅՑ ԵՍ ՇԱՏ ՈՒՐԱԽ ԵՄ ՈՐ ՍՈՎՈՐՈՒՄ ԵՄ ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐՈՒՄ։

ֆլեշմոբները շատ մեծ դեր ունեն մեր գնահատականներում, և այն լինում է ամիսը մեկ անգամ։ Ֆլոշմոբում տրվում են հարցեր, որոնց պատասխանելով հավաքում ես բալեր։ Այդ հարցերին պատասխանելու համար մեզ տրվում է երկար ժամանակ՝ երեկոյան ժամը 19։00-ից մինչեւ հաջորդ օրվա առավոտ։ Եվ այդ հարցերից էլ հասկանում ես, թե որքանով ես պատրաստ եղել ամբողջ ամսվա ընթացքում և զգում ես, թե որտեղ է բացթողումդ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *